Puisi: Perkataan Itu Doa.

Memang payah untuk mengaku
Lagi sukar untuk berlaku
Detik masa berlalu
Terbiar lesu
Oleh aku

Tangis berlagu
Sang draf buku
Menanti aku
Menulis sesuatu
Senggang ku biar
Lapang ku harap
Memang tak boleh harap
Kalau begitu.

Maaf untuk ku
Sesallah wahai aku!
Teriak daku
Menampar pipi

Wahai penunggu
Doakan daku
Jeritlah padaku
Terus melakar,
Terus menulis

Semoga rahmat itu untuk mu
Tuhan sentiasa di sisi mu
Pada mereka yang membantu
Lagi yang mengejar
Rahmat itu.

Terima Kasih!

S.M.

FEATHERS




Comments

  1. Walau un aq ni bukan la puitis owgnye,but i pham la jgak ckit2.aq doa an ko n hope ko terus an menulis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @ini jalan ku
      Terima kasih krn sudi membaca!
      Maaf sangat sbb tahun ni saya sibuk. Jd saya jarang post blog. Tp saya cuba.. hehehe.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts